четвртак, 30. март 2017.

 

NAGRAĐENO ŠESTORO NAJUSPEŠNIJIH STUDENATA SA PODRUČJA OPŠTINE 

BELA CRKVA 

 


Na konkurs za dodelu nagrada najuspešnijima studentima prijavilo se šestoro, svi sa prosekom iznad 8,5. Opštisko veće donelo je odluku o dodeli 25.000,00 dinara kao podsticaj za dalje uspehe.


- Nagradama želimo da pokažemo da cenimo trud koji naši mladi sugrađani ulažu u svoje obrazovanje. Oni su budućnosti Bele crkve, a naš zadatak je da stvorimo uslove da se u svoje rodno mesto vrate, i to je prioritet ukoliko želimo da Bela Crkva napreduje kao što smo zacrtali. Ponosan sam na njih i na druge koji se nisu prijavili na konkurs a znam da postižu izvanredne rezultate, kaže Darko Bogosavljević predsednik opštine Bela crkva.
Dobitnici nagrada su:
Kristian Turturea, student treće godine Filološkog fakulteta Univerziteta u Beogradu, smer Italijanski jezik, književnost i kultura, sa prosekom ocena 8,70.
- Nagrada za najbolje studente Bele Crkve je od velikog značaja, imajući u vidu sâm položaj studenata i veliki broj izdataka koje studiranje iziskuje. Sa druge strane, veoma sam zahvalan lokalnoj samoupravi što osluškuje potrebe mladih sugrađana i na ovaj način podstiče njihovo dalje profesionalno usavršavanje. Nadam se da će ova nagrada postati tradicija, a ujedno i stimulans mlađim generacijama da budu što uspešniji i motivisaniji.
Marko Đurkin, student druge godine Poljoprivrednog fakulteta na odseku za voćarstvo I vinogradarstvo sa prosekom ocean 8,93.
- Pre svega, zahvaljujem se na dodeli nagrade lokalne samouprave! Ponosan sam na našu malu opštinu koja misli na svoje studente. Trudiću se da budem još bolji studen, kako bih sutra doprineo na neki način našoj opštini i oduzio se na pruženoj podršci tokom studiranja.

Ružica Uljmanski iz Vračev Gaja, studentkinja je četvrte godine na Učiteljskom fakultetu u Vršcu, sa prosekom 8,77.
- Zahvaljujem se lokalnoj samoupravi Bele Crkve na dodeljenoj nagradi najboljim studentima. Ova nagrada mi je podstrek da nastavim da se trudim i da napredujem.

Jovana Araškov iz Bele Crkve na Hemijskom fakultetu u Beogradu pohađa prvu godinu doktorskih studija sa prosekom ocean 9,31.
- Prijatno sam iznenađena i veoma zahvalna lokalnoj samoupravi na dodeljenoj novčanoj nagradi. Drago mi je da je moja opština na ovaj način podržala u studiranju i samim tim pokazala želju da pomogne studentima.

Milica Nikolić, studentkinja poljoprivredne tehnike na Pojoprivrednom fakultetu u beogradu. Četvrtu godinu je upisala sa prosekom 9,28.
- Planiram da se zaposlim u struci. Upisaću Master studije, zahvalna sam na nagradi, prijatno sam iznenađena.

Stefan Stehlik je uspešno završio Visoku školu elektrotehnike i računarstva sa prosekom studiranja od 8,72 a sada je na prvoj godini Fakulteta muzičkih umetnosti, smer džez gitara, primljen je i na Muzički konzervatorijum u Beču ali je ipak odlučio da studira u Srbiji jer mu fakultet omogućava i obrazovanje u domenu muzičke pedagogije što smatra veoma važnim.
- Želeo bih da se zahvalim rukovodstvu opštine koja je , čini mi se po prvi put, ove godine odlučilo da nagradi talentovane i uspešne studente. Nagrada koju sam dobio mnogo mi znači jer sam do sada nagrađivan na nekoliko festival, ali nikada nisam dobio nagradu u svojoj opštini. To će mi svakako predstavljati veliki podsticaj da budem još uspešniji u studiranju.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.