субота, 26. март 2016.

Seljački tajk(a)un
              



 To što me nema nigde i malo ko me vidi ne znači da ne postojim.Želim da me malo ima, a da sam prisutan svuda.Zato je tu mojga „novinar“ koji lepo piša i zapišava sve one „budže“koje ja kažem.Zato ga plaćam.On se bori protiv kriminala pa makar i na kriminalan način.Ima kako kaže pametno kredit kod mene odnosno kredibilitet.Ne mogu oni mom „novinaru“ ništa.Ima on tajno oružije protiv njih i to šifru F61, a ne mogu oni da budu toliko normalni koliko on može da bude toliko lud i zao.... bem im mater.Mlogo je on pošten.On mi tepa i kaže da sam ja njegov tajka, a ne ova gospoda mi stranski govore da sam tajkun.To što kažu da smo guzicolika koalicija i da predstavljamo dve polovine iste zadnjice to je zato što nas mnogo mrzu, a i zavide nam.Ja sam ugledan.... pitajte mojga „novinara“ radim pošteno..? izlicitiram zemlju uz dogovor sa ovi moji seljaci, a i neka subvencija kapne, zato me mrzu, a baš me briga, mojga „novinar“ me voli i pored njega ja sam važan.Zato ću ga častim, a on će sa kurcapucetalinim rafalima da časti sve vas i sadašnje i buduće „budže“ – tvrd Vam stojim.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.