субота, 5. мај 2018.

NEMANJA RADOVANLIJA "RASTE" ZAJEDNO SA VK "RADNIČKI" IZ KRAGUJEVCA


Nemanja Radovanlija je pre tri godine odlučio da se zbog vaterpola preseli u Kragujevac i tamo nastavi školovanje.
Ponosan na golove koje je postigao, kaže, biće ih još jer je ekipa mlada, motivacije im ne nedostaje, atmosfera u klubu je dobra, a pozivi za reprezentaciju su veliki podstrek.
Pojedini stručnjaci su u Nemanji koji je levoruk, videli naslednika Filipa Filipovića, o čemu je naravno, još uvek rano govoriti.
Belocrkvani rano proplivaju, vežu se za jezero i VK „Jezero“ i počinju da maštaju o visokim dometima u vaterpolu. Neki naravno promene interesovanja, a oni koji već sa 14 godina odluče da zbog ovog sporta odu iz Bele Crkve – uspeju u svojim namerama.
- U Kragujevcu sam od 2015. godine, prvotimac sam postao prošle godine kada smo osvojili Prvu B ligu, zatim i Prvu A ligu, a sada igramo u Super ligi Srbije. Najmlađa smo ekipa sa prosekom od 17,5 godina. Dva puta dnevno treniramo sedam dana u nedelji, trener Uroš Stevanović i menadžer Jugoslav Vasović velika su nam podrška, a cilj za ovu sezonu je da se što bolje uigramo i oslobodimo u jakoj ligi. Protiv VK „Vojvodina“ postigao sam dva gola i to mi izuzetno znači, jer ovo je moj sport. Sve je nekako išlo svojim tokom, veoma sam zadovoljan, želim da ostanem u klubu, uigrana smo ekipa i verujem da ćemo dogodine imati mnogo bolji plasman, a do kraja ove sezone daćemo sve da ostvarimo dobre partije. Ove godine ćemo braniti 1. mesto na Kupu Srbije za 1999. godište. Prošle godine sam igrao u juniorskoj selekciji Srbije u Mađarskoj, osvojili smo 3. mesto turniru „Kapšur“, kaže Nemanja Radovanlija.Voli da dođe u Belu Crkvu, nema šanse da zaigra za VK „Jezero“ u Letnjoj ligi, jer se nada pozivu u reprezentaciju, u selekciju za igrače rođene 2000. godine koja će ove godine učestvovati na Svetskom prvenstvu u Belorusiji.
- Nemanja je 2000. godine rođen, naučio je da pliva sa četiri godine, a potom savladao sve stilove i postao vaterpolista. Bio je nosioc igre pionirske ekipe koja je 2013. godine osvojila 1. mesto na Prvenstvu Vojvodine i tada je počeo da igra za prvi tim. Na prijateljskoj utakmici u Kragujevcu dobio je prvu ponudu da pređe u VK „Radnički“ što je i učinjeno naredne godine, kada je završio osnovnu školu. Već u prvoj sezoni sa novom ekipom osvojio je Kup Srbije za dečake do 15 godina ( u finalu su savladali VK „Partizan“ 7:5). Nemanja je od sve dece koja su kod mene proplivala i trenirala, ostvario najviši domet na šta sam veoma ponosan, kaže Dragan Milojević.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.