петак, 22. септембар 2017.

MEĐU DVADESET NAJBOLJIH!


Ponos Bele Crkve!



Aleksandra Vojnović, maturantkinja Belocrkvanske gimnazije i ekonomske škole školske 2016./2017. našla se među 20 najboljih đaka generacije na konkursu koji su za 500 najuspešnijih učenika iz cele Srbije i Republike Srpske organizovale kompanija LINK group i Fondacija za obrazovanje Nj.K.V. Prestolonaslednika Aleksandra Karađorđevića.
Aleksandra je tako dobila priliku da svoje usavršavanje i dalje napredovanje nastavi na ITAcademy, međunarodnoj školi za najtraženije IT profesije besplatno u trajanju od godinu dana.

Dvadesetoro đaka generacije će IT akademiju pohađati online i to program koji sami izaberu. Po završetku školovanja doći će u priliku da steknu i svetski priznate sertifikate, kao što su Microsoft, Oracle, Camridge i mnogi drugi.


-Aleksandra Vojnović je učenica koja je od prvog razreda pokazivala veliko interesovanje za školu. Vredno je učila i postizala odlične rezultate i van okvira planiranog rada. Išla je na razna takmičenja, zalagala se u vannastavnim aktivnostima. U razredu je uvek bila spremna da pomogne svojim drugovima i da ih podrži. Jednom rečju – najbolja, kaže njena bivša razredna prof. Vesna Tasić.
-Bila sam predsednik Đačkog parlamenta dve godine u Belocrkvanskoj gimnaziji i ekonomskoj školi, stekla sam ogromno iskustvo u radu sa ljudima i u ostvarivanju za planova i projekata. Učestvovala sam u humanitarnim akcijama,na svečanim akademijama, likovnim izložbama, u Noći muzeja, u Danima otvorenih vrata u gimnaziji, na Belocrkvanskom karnevalu. Išla sam na takmičenja iz srpskog jezika, matematike, biologije, fizike i istorije i stizala dva puta do republičkog takmičenja.
Trudila sam se uvek da dam sve od sebe i da učinim svoje roditelje i profesore ponosnima. Upisala sam Tehnicki fakultet „Mihajlo Pupin“ u Zrenjaninu, a školovanje na IT Academy predstavlja za mene ogromnu priliku da unapredim svoje znanje i sigurno ću je iskoristiti najbolje što mogu.
Smatram da je vredelo truditi se sve ove godine jer će pomenuto skolovanje biti moj podstrek da nikada ne odustanem, samouvereno kaže Aleksandra Vojnović.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.