понедељак, 20. фебруар 2017.

MARIJA IZ KRUŠČICE TREĆA U SRBIJI NA MATEMATIČKOJ OLIMPIJADI 

 


Marija Mihajlović niže nove uspehe. Na  7. Internet matematičkoj Olimpijadi u organizaciji Društva matematičara „Arhimedes“ osvojila je 3.mesto u Srbiji u konkurencji učenika četvrtih razreda osnovnih škola. Nakon internet takmičenja, u Beogradu je pred komisijom radila zadatke i obrazlagala ih.
Marija Mihajlović, učenica Oš“Sava Munćan“ iz Kruščice pleni skromnošću, a đačka klupa je mala za sve dilome i priznanja koja je dobila. Jedina je učenica sa teritorije opštine Bela Crkva koja sve predmete uči po IOP3 za nadarenu decu.
-Internet takmičenje mi je bilo zanimljivo, zadaci su bili dosta teži od onih u školi. Najviše volim matematiku i drago mi je što sam osvojila treće mesto. Svi su bili srećni zbog mene, čestitali mi, kaže Marija.
Marijine pesme su dva puta objavljene u zbirci „100 mladih talenata Južnobanatskog okruga“, voli i druge predmete, u veronauci su joj sve oblasti zanimljive, a postoji i treće među najdražim interesovanjima.
-Na trećem mestu mi je klavir. Učenica sam drugog razreda niže Muzičke škole, moji drugari i porodica vole da slušaju kako sviram. Klavir mi je najlepši od svih instrumenata, kaže najuspešnija među učenicima četvrtih razreda.


Svakog dana njena učiteljica Suzana Munćan i Marija pronalaze nove zadatke i mogućnosti za širenje vidika.
-Rad sa Marijom je veoma inspirativan i kreativan. U toku takmičenja prošla je nekoliko krugova na internetu, a zatim je u Beogradu pred komisijom rešila 20 zadataka i objasnila postupak dolaženja do rešenja, kaže Suzana Munćan Mr didaktičkih nauka.
Marijina sestra Ivana osvojila je prošle godine 3.mesto na Republičkom takmičenju iz srpskog jezika i književnosti, time i očekivanja Marijinih budućih postignuća rastu.
-Jedva čekamo da Marija pređe u peti razred, što će joj otvoriti mogućnosti za učešće na Okružnim i Republičkim takmičenjima, verujem da će postizati odlične rezultate, ističe Nikola Mirčov, direktor Oš“Sava Munćan“
Marija već sada veruje da će se u životu baviti matematikom, ali ni klavira se ne odriče. Novim uspehom na polju matematike sa sugurnošću se zna da će Marija i naredne godine po treći put dobiti nagradu lokalne samouprave na Svetosavskoj akademiji, za sada je prva u opštini koja je tu nagradu osigurala.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.